Ponad 40 lat doświadczenia w produkcji czekolady najwyższej jakości.

Nasze produkty są dostępne na całym świecie

Tak ogromna skala pozwala zaistnieć na rynku krajowym jak i wielu rynkach zagranicznych. Aktualnie firma kooperuje z dystrybutorami z całego świata, współpracuje z partnerami z ponad 50 krajów w tym ze Stanów Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii, Chin, Japonii, Australii, Belgii czy Meksyku. Posiadający 10 000 miejsc paletowych magazyn wysokiego składowania zapewnia efektywną dystrybucję.

Misja Firmy

Misją firmy Millano Group jest dostarczanie na rynek produktów dających naszym Klientom i Konsumentom satysfakcję i przyjemność, które jednocześnie są bezpieczne i przyjazne dla środowiska. Jako jeden z liderów rynku Millano Group czuje się zobowiązany do promowania etyki oraz pragnie dołączyć do grona czołówki światowej pod względem odpowiedzialności korporacyjnej, przestrzegania praw człowieka i ochrony środowiska.

Wizja firmy

Utrzymanie silnej pozycji firmy na trudnym rynku w obliczu silnej konkurencji i zmieniających się wymagań prawnych, ciągłe doskonalenie, nie tylko metod produkcyjnych i organizacji pracy, ale również poszanowania środowiska naturalnego.

Kilka ważnych dat w historii Millano..

  1. 1982

    Firma Millano rozpoczyna swoją działalność z siedzibą w Przeźmierowie przy ulicy Wysogotowskiej

  2. 1992

    Otwieramy przy ulicy Wysogotowskiej halę produkcyjną do formowania tabliczek czekolady oraz część biurową z zapleczem socjalnym

  3. 1996

    Wprawiamy w ruch opartą o technologię niemiecką, jedną z najnowocześniejszych w kraju linię do produkcji mas czekoladowych i kuwertury sterowaną numerycznie, mogącą wyprodukować 100 ton masy na dobę

  4. 1996/1997

    Pracę rozpoczyna nowy zakład produkcyjny przy ulicy Granicznej, przygotowany do produkcji wyrobów nadziewanych i konfekcjonowanych

  5. 1999

    Na rynek wchodzą marki własne

  6. 2000

    To rok przełomowy, stajemy się współwłaścicielem słupskiej firmy Pomorzanka, rozszerzając tym samym swoją ofertę o szeroką gamę wyrobów: karmelków twardych, wyrobów żelowych i wyrobów oblewanych

  7. 2001

    Powstaje nowoczesne centrum logistyczno – dystrybucyjne Millano Dystrybucja

  8. 2003

    Nowoczesne zarządzanie - mając na uwadze bezpieczeństwo naszych produktów rozpoczynamy wdrażanie systemu HACPP

  9. 2004

    Uzyskujemy Certyfikat Systemu Jakości Nr H-15/1/2004, który spełnia wymagania normy DS 3027 E2002

  10. 2006

    Kolejny przełomowy rok – oddany zostaje do użytku jeden z najnowocześniejszych zakładów produkcyjnych w branży cukierniczej spełniający najwyższe światowe standardy w dziedzinie produkcji i bezpieczeństwa pracy. W tym samym czasie poszerzamy park maszynowy o linie produkcyjne i najnowszej generacji maszyny pakujące, co wpływa bezpośrednio na znaczne zwiększenie możliwości produkcyjnych. Obecność Polski we UE i możliwości produkcyjne zakładu powodują lawinowy wzrost sprzedaży eksportowej i zdobywanie nowych rynków nie tylko w Europie, ale i na całym Świecie. Obdarzeni zaufaniem klientów stajemy się jednym z największych dostawców towarów sygnowanych markami własnymi dla sieci handlowych jak: Auchan, Tesco, Biedronka, Lidl, Intermarche, Geant, Plus Discount, Leader Price, Kaufland i Netto.

  11. 2009

    Kolejny raz stawiamy na nowe technologie poszerzając park maszynowy o najnowszej generacji maszyny pakujące wyroby konfekcjonowane

  12. 2011

    Otwarty zostaje oddział firmy Millano Group w Stanach Zjednoczonych

  13. 2013

    Przekształcenie powierzchni magazynowej na powierzchnie produkcyjne oraz przeniesienie magazynu do pobliskiego parku logistycznego

  14. 2015

    Rozbudowanie części biurowej o nowe powierzchnie

  15. 2016

    Przeniesienie części magazynowej do większego centrum logistycznego

  16. 2016/2017

    Zwiększenie mocy produkcyjnych w zakresie produkcji półproduktów cukierniczych

  17. 2018

    Zapoczątkowanie zmiany formy działalności gospodarczej w spółkę prawa handlowego (Millano Sp z o.o.)

  18. 2019

    Zakończenie procesu przekształcenia w Millano Sp z o.o. S.K.A.



    Przejęcie przez Millano Group pełnej kontroli w KDC Pomorzanka Sp. z o.o.

  19. 2020

    Covid-19 - nowa rzeczywistość i nowe wyzwania

  20. 2021

    Nasze produkty zdobywają nagrody! Złota Innowacja FMCG dla batona proteinowego BarOn, Perły Rynku FMCG dla linii czekolad Whole Nutty (srebro), batonów Choco&Wafer (brąz) oraz czekolad Makarena (brąz)